Campagne over risico’s cosmetische ingrepen

De slogan (met bijbehorend het beeldmerk) staat in de nieuwe reclamecode van de Nederlandse Stichting voor de Esthetische Geneeskunde (NSEG) en wordt gebruikt door cosmetisch artsen in reclame-uitingen. De slogan en het beeldmerk zijn tot stand gekomen in opdracht van VWS.

De campagne past binnen het beleid om mensen goed te informeren over mogelijke risico’s van cosmetische ingrepen. Daarnaast wordt ingezet op bescherming tegen deze risico’s. Inzet is daarbij het verhogen van de kwaliteit van behandelingen en eisen stellen aan de opleiding. Ook krijgen mensen tips waar ze op kunnen letten.

Voor meer informatie: www.jezelfmooiermaken.nl

Campagne cosmetische ingrepen: https://youtu.be/O_F5Za3B0K8

Bron: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2017/03/23/campagne-over-risico%E2%80%99s-cosmetische-ingrepen

Nieuwsbericht | 23-03-2017 | 09:15